نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

نتیجه و فیلم خلاصه بازی یوونتوس و سالرنیتانا| داوری عجیب در شب تلخ تورین

  • کد خبر: ۱۲۵۲۲۴
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۱
نتیجه و فیلم خلاصه بازی یوونتوس و سالرنیتانا| داوری عجیب در شب تلخ تورین
دیدار پرحاشیه یوونتوس و سالرنیتانا با تساوی به پایان رسید. ویدئو خلاصه بازی را در ادامه ببینید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در هفته ششم سری آ ایتالیا، یوونتوس در خانه پذیرای سالرنیتانا بود و نتوانست به پیروزی برسد. این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

کاندراوا و پیاتک برای حریف نه چندان قدرتمند در نیمه نخست گلزنی کردند تا آلگری و شاگردانش سورپرایز شوند، اما آن‌ها در نیمه دوم به بازی برگشتند و کار را به تساوی کشاندند. برمر و بونوچی در دقایق ۵۱ و ۹۰+۳ گلزنی کردند، اما حواشی اصلی در ادامه توسط داور مسابقه، مارکنارو رقم خورد.

یووه در دقیقه ۹۰+۵ به گل رسید، اما VAR این گل را رد کرد. نکته عجیب اینکه میلیک، زننده گل که قبل‌تر یک کارت زرد داشت، با کامبکی که گلش برای یووه به ارمغان آورده بود، از خود بیخود شد و لباسش را در آورد تا با کارت زرد دوم از بازی اخراج شود. پس از اخراج او بودکه کمک داور ویدئویی به داد شاگردان نیکولا رسید.

در ادامه درگیری‌ها پس از رد گل سوم یووه بالا گرفت تا داور ۳ بار دیگر از کارت قرمزش استفاده کند. فازیو از سالرنیتانا اخراج شد و کوادرادو و آلگری از یووه.

به این ترتیب کامبک یووه تکمیل نشد تا این تیم ۱۰ امتیازی شود و به رده هشتم جدول برود. سالرنیتانا هم با این تساوی ۷ امتیازی شد.

ویدئو خلاصه بازی یوونتوس و سالرنیتانا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->